ارزان‌ترین تورهای خارجی نوروزی 1403

الناز حقیقی 1402/12/14

با توجه به شرایط اقتصادی روی خیلی از ما به دنبال ارزان‌ترین تورهای خارجی نوروزی 1403 هستیم. خوشبختانه تنوع زیادی در این باره وجود دارد و با کمی جستجو می‌توان گزینه‌های جالبی پیدا کرد. در این مقاله به معرفی محبوب‌ترین تورهای اقتصادی ویژه نوروز 1403 می‌پردازیم و آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.


تور وان


یکی از محبوب‌ترین و ارزان‌ترین تورهای خارجی نوروزی وان است. این تور زمینی به دلیل دسترسی راحت قیمت مناسبی دارد و بسیار پرطرفدار است. در تور وان معمولا از جاذبه‌های توریستی وان مانند جزیره آختامار، دریاچه وان، خانه گربه‌ها، موزه وان، قلعه وان و غیره بازدید می‌شود. همچنین زمان زیادی به خرید و پاساژگردی اختصاص داده می‌شود. تور وان قیمت‌های متنوع و اقتصادی دارد و آن را به هر گردشگری پیشنهاد می‌کنیم.


تور وان


تور آنتالیا


یکی دیگر از ارزان‌ترین تورهای خارجی نوروزی تور آنتالیا است. این تور مهیج شامل تفریح در ساحل و کلاب‌های شبانه است. همچنین می‌توانید در رستوران‌های ساحلی خود را به یک وعده غذای لذیذ مهمان کرده و از فضل لذت ببرید. ناگفته نماند که در سفر به آنتالیا از مراکز خرید آنجا بازدید می‌کنید و باکیفیت‌ترین اجناس را می‌خرید. این تور از شهرهای بزرگ ایران اجرا می‌شود و ساکن هرجا که باشید می‌توانید در آن شرکت کنید.


تور آنتالیا




تور تفلیس


اگر دوست دارید تا سفر به سرزمینی آرام را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما تور تفلیس است. این تور شامل بازدید از جاهای دیدنی تفلیس مانند قلعه ناریکالا، پل صلح، خیابان روستاولی، موزه ملی، برج ساعت و کلیسای جامع تثلیث است. همچنین در سفر به تفلیس طعم غذاهای محلی آنجا را می‌چشید و تجربه‌ای جالب رقم می‌زنید. فراموش نکنید که در سفر به تفلیس حتما خرید صنایع دستی این شهر را در برنامه خود قرار دهید.



ارزان ترین تورهای نوروزی




تور ارمنستان


تور ارمنستان یکی دیگر از ارزان‌ترین تورهای خارجی نوروزی است که به دو صورت زمینی و هوایی اجرا می‌شود. در این تور از تماشای طبیعت بکر ارمنستان و آرامش این منطقه لذت می‌برید. در تور ایروان به دیدن میدان جمهوری، مجسمه مادر، کاسکاد، مسجد کبود و گورستان یرابلو می‌روید. همچنین سری به بازار ورنیساج می‌زنید و از آنجا سوغات می‌خرید. هزینه تور ارمنستان بسته به خدمات، نوع حمل و نقل و تعداد روزهای سفر متغیر است. لذت بهتر است از جاهای معتبر استعلام بگیرید.



ارزان ترین تورهای نوروزی 1403




تور کوش آداسی


اگر شیفته هیجان و کشف جاهای جدید هستید پیشنهاد ما به شما تور کوش آداسی است. این تور یکی از ارزان‌ترین تورهای خارجی نوروزی است که طرفداران زیادی دارد. در این تور از شبه جزیره‌های کوش آداسی مانند کبوتر، دلیک یا آدالند بازدید می‌کنید. شنا، حمام آفتاب، والیبال ساحلی، اسکی روی آب و غواصی از جمله تفریحاتی است که می‌توان در آنجا انجام داد. همچنین می‌توانید شب‌ها به کلاب رفته و لحظات مهیجی را تجربه کنید.



رزرو ارزان ترین تورهای نوروزی 1403


دیگر مقاصد ارزان تورهای نوروزی

  • تور دبی
  • تور باتومی
  • تور استانبول
  • تور آذربایجان




رزرو تورهای نوروزی از تورجور


اگر دوست دارید تا نوروزی تکرارنشدنی تجربه کنید می‌توانید از طریق تورجور اقدام کنید. همکاران ما در کنارتان هستند تا راهنمایتان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.