خدمات پرواز بیزینس کلاس در ایران

1401/04/20

بلیط های هواپیما در کشور ما انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها از نظر هزینه و خدمات با هم تفاوت دارند. در این نوشتار در مورد خدمات پرواز بیزینس کلاس در ایران توضیحاتی ارائه می دهیم تا شما بیشتر با این کلاس پروازی آشنا شوید.

در نظر داشته باشید کلاس های پروازی دسته بندی های مختلفی دارند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکونومی کلاس
  • فرست کلاس
  • بیزینس کلاس

این ها از جمله کلاس های پروازی هستند که در سراسر دنیا ارائه می شوند. اما خدمات پرواز بیزینس کلاس در ایران متفاوت از فرست کلاس و اکونومی کلاس است. در نظر داشته باشید که امروزه تحت شرایطی خدمات فرست کلاس برای پرواز های داخلی و خارجی ارائه نمی شود. در نتیجه پرواز های بیزینس کلاس برای افرادی که به خدمات بیشتری نیاز دارند، می تواند پیشنهاد مناسبی باشد. تقسیم بندی بلیط های شرکت های هواپیمایی به این صورت است که بهترین خدمات در فرست کلاس انجام می شود. فرست کلاس در حال حاضر برای پرواز های خارجی وجود دارد. پرواز اکونومی دارای کمترین امکانات است و تقریبا ساده ترین کلاس برای پرواز محسوب می شود. این کلاس از بلیط های شرکت های هواپیمایی، برای پرواز های داخلی و خارجی تعریف شده است. همانطور که گفته شد خدمات فرست کلاس در پرواز های داخلی و خارجی ارائه نمی شود و بیزینس کلاس جایگزین آن شده است.

خدمات کلاس های پروازی

خدمات پرواز بیزینس کلاس در ایران

شاید با خود فکر کنید که خدمات پرواز بیزینس کلاس در ایران به چه صورت است و چه تفاوتی با کلاس اکونومی دارد؟ در نظر داشته باشید که هر ایرلاین برای کلاس های پروازی خود شرایط و البته امکانات خاصی در نظر گرفته است.

از جمله مواردی که می توان به عنوان خدمات پرواز بیزینس کلاس به آن اشاره کرد به شرح زیر است:

  • کیفیت صندلی ها در پرواز های بیزینس کلاس متفاوت از اکونومی کلاس است. شاید این مورد را بتوان مهمترین خدمات پرواز بیزینس کلاس در ایران به شمار آورد. صندلی های کلاس اکونومی اصولا معمولی هستند و فاصله بسیار کمی با یکدیگر دارند. این صندلی ها بسیار کم به عقب خم می شوند. صندلی های کلاس بیزینس در پرواز ها بسیار راحت تر هستند. به این صورت که فاصله بیشتری با صندلی های عقب و جلو دارند و اصولا بیشتر خم می شوند. این مو ضوع کمک می کند که شما در طول پرواز راحت تر باشید.
  • مهمانداران یکی دیگر از وجه تمایز های پرواز های کلاس بیزینس و کلاس اکونومی هستند. تمامی مهمانداران دوره های آموزشی را پشت سر می گذارند. اما مسلما برخی از مهمانداران عملکرد بهتری دارند. در نتیجه شرکت های هواپیمایی این مهمانداران را برای پرواز های کلاس بیزینس انتخاب می کنند.
  • یکی دیگر از تفاوت پرواز های کلاس بیزینس و اکونومی پذیرایی آن ها است. در پرواز های اکونومی اصولا برای مسافر یک غذای معمولی در نظر گرفته می شود که کیفیت قابل قبولی دارد. در کلاس بیزینس پرواز های داخلی و خارجی اصولا غذا و پذیرایی به صورت منو به مسافران ارائه می شود. در انتخاب نوع نوشیدنی نیز شما هیچ محدودیتی ندارید.
  • سرگرمی و تفریح را می توان یکی دیگر از تفاوت های پرواز های کلاس اکونومی و کلاس بیزینس محسوب کرد. در نظر داشته باشید که در پرواز های کوتاه سرگرمی شاید خیلی ضروری نباشد. اما در این مورد در سفر های طولانی تقریبا مهم به نظر می رسد. شرکت های هواپیمایی در ایران اصولا تفاوت خاصی در میان کلاس های پروازی در این مورد قائل نیستند.
  • مسافران کلاس بیزینس از دیگر مسافران زودتر پیاده می شوند و این به دلیل قرار گرفتن صندلی های این کلاس در جلوی هواپیما است. اگر برای شما مهم است که بسیار سریع از هواپیما خارج شوید، می توانید یک بلیط کلاس بیزینس از شرکت های هواپیمایی خریداری کنید.

کلاس های پروازی

قیمت کلاس بیزینس متفاوت است

اولین موردی که درباره پرواز های بیزینس کلاس وجود دارد، قیمت آن است. قیمت، یکی دیگر از تفاوت های مهمی است که در میان پرواز های کلاس بیزینس و کلاس اکونومی وجود دارد. مسلما زمانی که شما انتظار خدمات بیشتری دارید باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید. در نظر داشته باشید که برای اطلاع از قیمت پرواز های کلاس های بیزینس یا اکونومی می توانید به سایت شرکت های هواپیمایی مراجعه نمایید یا با اطلاعات ایرلاین ها تماس حاصل نمایید.

خدمات پرواز بیزینس کلاس در ایران

رزرو انواع بلیط

اگر قصد سفر دارید می‌توانید بلیط انواع پرواز را از آژانس مسافرتی تورجور دریافت کنید. همکاران ما در تمام ساعات کاری پاسخگو شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.