نحوه رزرو صندلی کنار پنجره در هواپیما

الناز حقیقی 1402/04/28

سفر های هوایی همانطور که می دانید هیجان زیادی دارند اما برخی عوامل باعث می شوند که هیجان این سفر ها بیشتر شود. یکی از مواردی که بسیاری از افراد در سفر های هوایی آن را مد نظر قرار می دهند، نحوه رزرو صندلی کنار پنجره در هواپیما است. برای این کار چه اقداماتی باید انجام دهید؟ این موردی است که بسیاری از افراد دوست دارند آن را تجربه کنند و به همین دلیل دنبال روش هایی هستند که بتوانند یک صندلی کنار پنجره برای خود داشته باشند. در نظر داشته باشید که رزرو صندلی در کنار پنجره با وجود مزایایی که دارد، می تواند محدودیت هایی نیز همراه داشته باشد. برای مثال شما برای رفتن به سرویس بهداشتی کمی با مشکل همراه خواهید بود. در نتیجه اگر در طول سفر از سرویس بهداشتی زیاد استفاده می کنید، بهتر است از رزرو صندلی در کنار پنجره منصرف شوید. یکی از مزیت هایی که رزرو صندلی کنار پنجره دارد این است که یک نفر کنار شما خواهد نشست.

نحوه رزرو صندلی کنار پنجره در هواپیما به چند صورت امکان پذیر است. مطمئن ترین روشی که برای این قضیه وجود دارد این است که اگر سفر شما در یک تاریخ معین قطعی شده است، به صورت آنلاین رزرو بلیط را انجام دهید. بیشتر شرکت های هواپیمایی این امکان را برای مسافران خود در نظر گرفته اند که در صورت رزرو آنلاین، مسافر بتواند صندلی خود را انتخاب کنید. به هر سایتی که برای رزرو بلیط مراجعه می کنید باید به دنبال یک قسمت به نام انتخاب صندلی من باشید. این عبارت اصولا به صورت لینک است و شما با کلیک بر روی آن صندلی های هواپیما و موقعیت آن ها را مشاهده خواهید کرد. در این صورت بر روی یکی از صندلی ها کلیک کنید تا برای شما رزرو شود. به این صورت شما می توانید یک صندلی کنار پنجره در پرواز خود رزرو کنید و از سفر خود لذت ببرید. هر چه رزرو بلیط زودتر باشد، شانس شما در انتخاب صندلی کنار پنجره بیشتر است.

نحوه رزرو صندلی کنار پنجره در هواپیما

رزرو صندلی در پرواز های غیر مستقیم

شاید با خود فکر کنید که در پرواز های غیر مستقیم نحوه رزرو صندلی کنار پنجره در هواپیما به چه صورت است؟ آیا امکان دارد که در هر دو پرواز شما صندلی خود را کنار پنجره رزرو کنید؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که برای این کار شما باید پس از اینکه رزرو بلیط هواپیما را در مرحله اول انجام دادید در قسمتی از سایت به دنبال عبارت پرواز بعدی بگردید که به صورت لینک است و بر روی آن کلیک کنید. در این قسمت نیز می توانید صندلی های هواپیما را مشاهده کنید و صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این صورت شما در یک سفر یا سفر های متوالی که خواهید داشت، می توانید در کنار پنجره به مقصد برسید. در نظر داشته باشید که این مراحل را به صورت تلفنی نیز می توانید انجام دهید. اما رزرو بلیط به صورت آنلاین اطمینان بیشتری دارد و خودتان تسلط بیشتری بر روی رزرو بلیط و انتخاب صندلی مناسب دارید.

صندلی کنار پنجره

از کیوسک های هوشمند فرودگاه کمک بگیرید

نحوه رزرو صندلی کنار پنجره در هواپیما به صورت آنلاین یک روش مطمئن است. اما اگر با این روش نتوانستید صندلی کنار پنجره را رزرو کنید باید چه کاری انجام دهید؟ تا زمان پرواز چندین بار سایتی را که از آن بلیط خریداری کرده اید، چک کنید. ممکن است برخی مسافران بلیط خود را کنسل کرده باشند و این صندلی در کنار پنجره باشد. در نتیجه شما می توانید بلیط خود را تغییر دهید و البته تغییرات جدید را باید ذخیره نمایید. اما شاید در این مورد نیز شانس با شما همراه نباشد و تا زمانی که به فرودگاه می رسید، این اتفاق نیفتد. روش دیگر این است که به محض رسیدن به فرودگاه صندلی های پرواز را با کیوسک های هوشمند امتحان کنید. در این فاصله زمانی ممکن است برخی مسافران سفر خود را کنسل کرده باشند. شما می توانید بلافاصله صندلی خود را تغییر دهید و یک صندلی کنار پنجره رزرو نمایید.

این ها تمام روش هایی بود که برای نحوه رزرو صندلی کنار پنجره در هواپیما می توانستید امتحان کنید. اما اگر باز هم نتوانستید صندلی خود را رزرو کنید، می توانید یک ساعت قبل از شروع فرآیند مسافرگیری به سمت درب ورودی بروید و از مسئول مربوطه بخواهید در صورتی که مسافری به پرواز نرسید، اگر صندلی آن مورد نظر شما بود، برای تغییر صندلی شما اقدامات لازم را انجام دهند. اما اگر از این مرحله نیز نتوانستید به نتیجه برسید، تنها راه باقی مانده این است که وقتی سوار هواپیما شدید از مسافرانی که کنار پنجره هستند، بخواهید صندلی شان را با شما عوض کنند. ممکن است این روش جواب بدهد.

رزرو بلیط هواپیما

در زمان رزرو بلیط هواپیما می‌توانید از همکاران ما اطلاعات لازم درباره نحوه رزرو صندلی کنار پنجره در هواپیما را دریافت کنید. همچنین می‌توانید دیگر خدمات مانند رزرو هتل، تور و غیره را نیز خریداری کنید. برای کسب اطلاعات لازم در این باره کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید