مراکز خرید قشم (مختص خرید لباس)

الناز حقیقی 1403/01/16

مگر می‌شود به قشم سفر کرد و به مراکز خرید قشم نرفت؟ برخی از پاساژهای این شهر برای خرید لباس عالی‌اند. زیرا با عرضه اجناس خارجی با کمترین قیمت بهترین کالاها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به طوری که برخی از عمده فروش‌ها خرید اصلی خود را از این جزیره انجام می‌دهند. در ادامه چند مورد از محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.


سیتی سنتر قشم


یکی از بهترین مراکز خرید قشم برای تهیه لباس سیتی سنتر است. این پاساژ بزرگ شامل 2 مجموعه است که به فروش انواع لباس لوکس و خارجی می‌پردازد. در آنجا می‌توانید انواع تیشرت و البسه را با بهترین قیمت و عالی‌ترین کیفیت تهیه کنید. همچنین وجود چندین رستوران و فست فود این سیتی سنتر قشم باعث شده تا بتوانید با صرف غذا انرژی خود را تجدید کنید.


آدرس سیتی سنتر قشم: قشم، بلوار امام قلی خان، نبش بلوار دریا


مراکز خرید قشم


بازار پردیس قشم


اگر قصد خرید لباس مجلسی زنانه دارید پیشنهاد ما به شما بازار پردیس قشم است. این بازار 4 طبقه انواع پوشاک و لباس مجلسی زنانه ارائه می‌دهد که قیمت‌هایی مناسب دارند. در طبقه چهارم این پاساژ رستوران شب‌های جزیره وجود دارد که به سرو غذاهای ایرانی می‌پردازد. لذا بعد از خرید می‌توانید در آنجا خود را به غذایی لذیذ مهمان کنید.


آدرس بازار پردیس قشم: قشم، بلوار ولیعصر، چهارپردیس


مرکز خرید دو دولفین درگهان


یکی دیگر از مراکز خرید قشم دو دولفین نام دارد که در شهر درگهان واقع شده است. این پاساژ 6 طبقه به فروش انواع پوشاک در بهترین قیمت می‌پردازد. همچنین به دلیل وارداتی بودن کالاها تنوع زیادی در آنجا وجود دارد. قیمت اجناس در مرکز خرید دو دولفین بسیار پایین است و حسابی شما را به وجد می‌آورد.


آدرس مرکز خرید دودولفین: قشم، درگهان، رو به روی مجتمع تجاری نور



پاساژهای قشم




مرکز خرید ایران زمین


یکی دیگر از پرطرفدارترین مراکز خرید قشم ایران زمین نام دارد که در درگهان قرار گرفته است. این پاساژ بزرگ نیز جان می‌دهد برای خرید پوشاک با بهترین قیمت. همچنین تنوع اجناس در آنجا بالاست. ناگفته نماند که در این پاساژ انواع تجهیزات ورزشی نیز به فروش می‌رسد که شامل برندهای داخلی و خارجی است.


آدرس مرکز خرید ایران زمین: قشم، درگهان، میدان انقلاب



پاساژهای قشم



بازار بزرگ فردوسی


اگر به دنبال اجناس ارزان هستید پیشنهاد ما به شما بازار بزرگ فردوسی است. این پاساژ با داشتن قیمت‌های اقتصادی همواره مملو از گردشگران است. پوشاک در این مرکز خرید هم تنوع زیادی دارند و قیمت‌های خوبی؛ لذا بهترین گزینه برای خرید سوغات قشم است. مرکز خرید فردوسی همیشه تا پاسی از شب به روی عموم باز است و گزینه خوبی برای گردش شبانه است.


آدرس بازار بزرگ فردوسی: قشم؛ بلوار ولیعصر


مرکز خرید ستاره قشم


مرکز خرید 3 طبقه ستاره از جمله مراکز خرید قشم است که به دلیل دسترسی خوب همواره مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. این پاساژ به فروش انواع پوشاک در تمام سنین می‌پردازد. همچنین قیمت خوب اجناس باعث شده تا به یکی از شلوغ‌ترین پاساژهای این جزیره تبدیل شود. اگر خواهان پاساژگردی با بودجه کم هستید بد نیست تا سری به آنجا بزنید.


آدرس مرکز خرید ستاره قشم: قشم، بلوار ولیعصر


سفر به قشم


تور قشم بهترین گزینه برای سفر به این جزیره است. اگر دوست دارید تا سفری اقتصادی و با کیفیت داشته باشید می‌توانید از طریق سایت تورجور بهترین تورها را پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.