فستیوال های هیجان انگیز

یوآل 1402/06/13

استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند ۵ تا از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری هستند که برای ما ایرانی ها به دلایل متفاوتی جذاب اند! اما اگر بتوان در زمان برگزاری یک فستیوال هیجان انگیز به هر کدام از این مقاصد گردشگری سفر کنیم، برد کرده ایم! تصورش را کنید که یک جشنواره در تور استانبول  تحت عنوان جشنواره خرید استانبول برگزار می شود که در طول آن مراکز خرید استانبول تخفیف می خورند! مطمئنا شما هم می توانید حدسش را بزنید که این سفر تا چه اندازه میتواند هیجان انگیز باشد. اگر شما هم عاشق خرید و علی‌الخصوص خرید ارزان هستید، بهتر است که برای یک بار هم که شده در طول برگزاری فستیوال خرید استانبول سفر کنید. این را هم بگوییم که فستیوال خرید استانبول در سال های مختلف، زمان های برگزاری مختلفی دارد.

فستیوال


فستیوال مجسمه‌های شنی آنتالیا

فستیوال مجسمه های شنی آنتالیا ، جشنواره ای جذاب که در ساحل لارا آنتالیا برگزار می شود، مجسمه سازان زیادی از سراسر دنیا شرکت می کنند و بنا بر موضوع آن سال جشنواره، یک مجسمه جالب شنی درست می کنند. این فستیوال مهیج و شاد در آنتالیا معروف‌ترین فستیوال است که کلی لذت خواهید برد.


فستیوال خرید دبی

همان طور که می دانید در دبی مراکز خرید بسیار لوکسی ساخته شده است که یکی از دیگری بهتر هستند. با این حساب، مشخص است که در طول جشنواره خرید دبی که مراکز خرید دبی وارد حراج های خیلی بزرگ می شوند، جشنواره خرید دبی یک جشنواره سالانه است که معمولا یک ماه به طول می انجامد و در طی آن، تخفیف های بسیار هیجان انگیزی به مشتریان مراکز خرید دبی آفر داده می شود. با این اوصاف می توان گفت که زمان برگزاری جشنواره خرید دبی بهترین زمان سفر برای خریدی ارزان است.

فستیوال خرید


فستیوال آب تایلند

فستیوال آب تایلند یکی از آن فستیوال‌هایی که معمولا هر کسی را سر ذوق می آورد. به جرئت می توان گفت که یکی از محبوب ترین فستیوال ها می باشد ، که در طول این فستیوال مردم تایلند و توریستان همگی مجهز به سطل آب و تفنگ های آب‌پاش هستند و با هم آب بازی می کنند! جشن آب تایلند که با نام جشن سونگکران تایلند نیز شناخته می شود، در ابتدای سال نو سنتی تایلندی برگزار می شود


جشنواره رنگ هند

جشنواره رنگ هند که با نام جشنواره هولی هند نیز شناخته می شود، خاص‌ترین و جذاب‌ترین فستیوال هند است. در طول این جشنواره، تمام مردم هند و توریستان با هم رنگ بازی می کنند! فستیوال رنگ هند همان فستیوالی است که در آن مردم سر تا پا غرق رنگ های زرد و نارنجی و قرمز و صورتی و بنفش و … می شوند اگر شما هم میخواهید این فستیوال را تجربه کنید  باید درحوالی ماه اسفند به هند سفر کنید. نکته مهمی که باید بدانید، این است که زمان برگزاری آن در سال های مختلف سال با یکدیگر متفاوت است اما معمولا در بازه زمانی اواسط اسفند تا اوایل فروردین برگزار می شود.

سفر و جشنواره‌ها

اگر دوست دارید تا در جشنواره‌های مختلف شرکت کنید تورجور بهترین پیشنهادات را دارد. برای رزرو تور دبی، هند یا ترکیه می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمام ساعات کاری کنارتان هستند تا راهنماییتان کنند.