بهترین زمان سفر به کیش

1402/06/19

کیش جزیره‌ای در دل خلیج فارس است و هر کسی در زندگی‌اش برای یک بار هم که شده باید سفر به این جزیره آرام و طلایی را تجربه کند. جزیره کیش بهترین و پررونق‌ترین مقصد گردشگری در ایران است. هر زمان که به کیش سفر کنید  قطعا از سفرتان ناراضی نخواهید بود و با کوله‌باری از خاطره و انرژی به شهر خود ببرمی‌گردید. خاک مرجانی کیش شما را مجذوب زیبایی‌های خود خواهد کرد.

بهترین زمان سفر به کیش


بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ آب و هوایی

حتما نکات زیر را در هر موقع از سال که بهترین زمان سفر به کیش را انتخاب کردید مد نظر داشته باشید در ایام پاییز و زمستان چتر به همراه خود داشته باشید، در فصل زمستان حتما لباس گرم در حد سوییشرت به همراه داشته باشید،لباس مناسب تفریحات دریایی کیش برای آقایان شلوارک و تی شرت و بانوان لگ و تونیک می باشد، خدمات عکاسی در جزیره کیش در هر کجا که باشید هزینه جداگانه دارد، در جزیره کیش می توانید برای نقل مکان از اسنپ نیز استفاده نمایید، برای تفریحات دریایی همیشه یک دست لباس اضافه و حوله شخصی به همراه داشته باشید،کرم ضد آفتاب فراموش نکنید. بدلیل تابش مستقیم نور آفتاب بهتر است از پوستتان مراقبت کنی. خصوصا در فصل تابستان موقع استفاده از پارک آبی و یا پلاژ حتما از کرم های مخصوص آفتاب گرفتن استفاده کنید. بهترین زمان سفر به کیش برای شما تابع قوانین و شرایط خودتان است. ممکن است برای یک نفر نوروز مناسب ترین زمان باشد و برای فردی دیگر بهترین زمان سفر به کیش در ایام تابستان باشد.

سفر به کیش


بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ اقتصادی


از لحاظ اقتصادی بهترین زمان سفر به کیش به ترتیب (از ارزان ترین به گران ترین)

فصل تابستان- فصل پاییز- فصل زمستان - نوروز (ابتدای فصل بهار)

به لحاظ آب و هوایی بهترین زمان سفر به کیش (از بهترین شرایط آب و هوایی به بدترین)

فصل زمستان - فصل بهار - فصل پاییز - فصل تابستان

از لحاظ خرید و گشت و گذار در بازارهای کیش (از بهترین به بدترین)

فصل تابستان - فصل پاییز - فصل زمستان - نوروز و ابتدای بهار

از لحاظ خلوتی و سکوت همیشه در ایام زیر جزیره خلوت و پر از آرامش است

کل فصل تابستان - ایام محرم و صفر و اربعین حسینی - آغاز فصل مدارس - فصل امتحانات مدارس


سفر به کیش

امروز از اکثر شهرها تور کیش اجرا می‌شود. از جمله خدمات این تور می‌توان به رزرو هتل، رزرو بلیط، ترانسفر و بیمه مسافرتی اشاره کرد. تورجور به عنوان مجری تورهای کیش در کنار شماست تا بهترین خدمات را تقدیمتان کند. برای آگاهی از شرایط کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.