مطالب مربوط به پرواز داخلی

چرا باید به مالزی سفر کنیم؟

چرا باید به مالزی سفر کنیم؟ این سرزمین پرماجرا در قالب تور مالزی مقصدی رویایی است!

تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش را بیشتر بشناسیم تا در سفر به این جزیره متنوع‌ترین‌ها را تجربه کنید.

بهترین هتل‌ های استانبول در میدان تقسیم کدامند؟

اگر قصد استفاده از هتل‌ های استانبول را دارید، پیشنهاد می‌کنیم اطراف میدان تقسیم دنبال آنها بگردید. در اطراف این میدان معروف ترکیه، هتل‌های لوکس و جذاب زیادی وجود دارند که می‌توانند برای شما یک اقامت فوق‌العاده در ترکیه را فراهم آورند. یکی از مدرن‌ترین هتل‌ های استانبول Tomtom Suites است. هتل پرا پالاس یکی از هتل‌ های استانبول است که در اطراف میدان تقسیم واقع شده و از نظر تاریخی شهرت زیادی دارد. هتل‌هاوس که یکی از هتل‌ های استانبول است در Karakoy یعنی بخش ساحلی منطقه بی اوغلو قرار گرفته است. هتل مرمره در میان هتل‌ های استانبول، به عنوان یکی از مرکزی‌ترین هتل‌های میدان تقسیم شناخته می‌شود و دقیقاً در وسط میدان قرار گرفته است.

صفر تا صد راهنمای پرواز داخلی

در این نوشتار در مورد راهنمای پرواز داخلی توضیحاتی ارائه خواهیم داد تا شما بیشتر با این نوع سفر آشنا شوید.

خدمات پرواز بیزینس کلاس در ایران

بلیط های هواپیما در کشور ما انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها از نظر هزینه و خدمات با هم تفاوت دارند. در این نوشتار در مورد خدمات پرواز بیزینس کلاس در ایران توضیحاتی ارائه می دهیم تا شما بیشتر با این کلاس پروازی آشنا شوید.

قوانین پرواز برای زنان باردار

سفر های هوایی را می توان بسیار سریع و امن دانست. در این نوشتار ما در مورد قوانین پرواز برای زنان باردار توضیحاتی ارائه خواهیم داد تا شما با این شرایط خاص آشنا شوید. در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت های هواپیمایی برای زنان باردار شرایط خاصی را در نظر گرفته اند که شما می توانید از قبل سفر از آن اطلاع پیدا کنید. برخی ایرلاین ها برای این موضوع قوانینی را تعریف کرده اند که افراد باید پیش از رزرو بلیط از آن اطلاع داشته باشند. از نظر پزشکی می توان گفت بهترین زمان برای سفر در دوران بارداری سه ماهه دوم است.




عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، از آخرین اخبار، پیشنهادها و تخفیف ها باخبر شوید!
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS