محبوب‌ترین تورهای طبیعت‌گردی خوزستان در نوروز

الناز حقیقی 1402/12/07

تورهای طبیعت‌گردی خوزستان در فصل بهار تنوع فراوان دارند. به طوری که با هر سلیقه و بودجه‌ای که باشید حق انتخاب دارید. اگر در آستانه سال نو قصد سفر و تجربه تورهای طبیعت‌گردی دارید در این مقاله چند نمونه از پرطرفدارترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. پس این مقاله را از دست ندهید.


تورهای طبیعتگردی خوزستان


تور زراس تا تنگه قاسمی


یکی از محبوب‌ترین تورهای طبیعت‌گردی خوزستان تور زراس تا تنگه قاسمی است. این تور تجربه حضور در طبیعت بکر شهرستان ایذه و منطقه دهدز را نصیبتان می‌کند. گردش در کوهستان‌های وسیع و دشت‌های سرسبز این خطه تا آخر عمر در خاطرتان ماندگار می‌شود. این تور شامل ترانسفر با اتوبوس VIP است و در تمام مسیر راهنمای تور شما را همراهی می‌کند. از دیگر امکانات تور زراس تا تنگه قاسمی می‌توان به صبحانه میان وعده و بیمه مسافرتی اشاره کرد. همچنین اگر تور شامل کمپینگ باشد تجهیزات مورد نیاز در اختیارتان قرار می‌گیرد. به یاد داشته باشید که درجه سختی این تور متوسط است و اغلب افراد از پس آن برمی‌آیند.


تور زراس و تنگه قاسمی



تور کول خرسون


یکی دیگر از محبوب‌ترین تورهای طبیعت‌گردی خوزستان در نوروز تور کول خرسون است. این جاذبه در حوالی شهر دزفول و منطقه شهیون قرار دارد و بسیار جذاب است. کول خرسون یا دره ارواح شامل دره‌هایی عمیق است و دمایی خنک دارد. همچنین وجود درختان و گیاهان سرسبز کاری کرده که از بودن در آنجا لذت ببرید. تور کول خرسون نیز بسته به مدت زمان آن شامل کمپینگ، وعده‌های غذایی و ترانسفر است. همچنین در تمام مدت بلد محلی شما را همراهی می‌کند.


تور طبیعت گردی خوزستان نوروز



دشت سوسن


جادوی دیدن دشتی پر از گل‌های سوسن را از دست ندهید! دشت سوسن ایذه یکی از مقاصد پرطرفدار تورهای طبیعتت‌گردی خوزستان است که نباید از قلم انداخت. این دشت وسیع شامل مزارع کشاورزی، دشت‌هایی پر از گل‌های سوسن و درختان باابهت است. تور دشت سوسن شما را به ته دره‌ای سرسبز با گل‌های قرمز می‌برد و افسونتان می‌کند. این تور شامل اسکان در خانه محلی، صرف صبحانه محلی و ترانسفر است. همچنین در تمام مدت تور راهنمای گردشگری شما را همراهی می‌کند.



تور طبیعت گردی خوزستان


آبشار شوی


آبشار شوی دزفول جان می‌دهد برای آبتنی و ماجراجویی. یکی از محبوب‌ترین تورهای طبیعت‌گردی نوروز خوزستان تور آبشار شوی است که روحتان را جلا می‌دهد. این آبشار در مرز بین لرستان و خوزستان قرار دارد و دسترسی خوبی به شهر دزفول دارد. وجود کوهستان و درختان انبوه در حوالی آن باعث شده عاشقان طبیعت همواره آنجا را برای گردش انتخاب کنند. تور آبشار شوی شامل کمپ در کنار آبشار، میان وعده، بیمه مسافرتی و ترانسفر است. همچنین راهنمای طبیعت‌گردی در تمام مدت در کنار شماست.


تور طبیعت گردی نوروزی خوزستان



تور جزیره کوشک


جزیره کوشک یا سد شهید عباسپور یکی از پرطرفدارترین مقاصد تورهای طبیعت‌گردی در نوروز خوزستان است که نباید از دست داد. این جزیره با داشتن فضای زیبا و شیک و امکانات اولیه سفر خوبی را برای گردشگران رقم می‌زند. آنجا جان می‌دهد برای عکاسی و ماجراجویی. از جمله امکانات این جزیره می‌توان به مراکز اسکان، پارکینگ، قایق و اسکله اشاره کرد. تور جزیره کوشک نیز شامل صبحانه، اسکان در خانه محلی، قایق، بیمه مسافرتی و ترانسفر است.


تور کوشک



رزرو تور طبیعت‌گردی از دزفول


اگر دوست دارید تا با محبوب‌ترین تورهای طبیعت‌گردی خوزستان و یا حتی تورهای دزفول همراه شوید سایت تورجور بهترین گزینه‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای آگاهی از شرایط ثبت نام کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.