تفریحات شبانه اصفهان

الناز حقیقی 1402/11/30

اصفهان شهر دیدنی‌هاست! مخصوصا اگر با تفریحات شبانه اصفهان هم آشنا باشید حسابی به شما در آنجا خوش می‌گذرد. برخی از جاهای دیدنی این شهر در شب جلوه‌ای باشکوه پیدا می‌کنند و در عین حال مهیج می‌شوند. اگر دوست دارید تا به این شهر سفر کنید بد نیست تا با تفریحاتی که در شب‌های اصفهان رواج دارد آشنا شوید. در ادامه به شما می‌گوییم که این تفریحات چیست.


میدان نقش جهان


میدان نقش جهان از آن دسته دیدنی‌های اصفهان است که هم در شب دیدنی است و هم در روز! اگر در روزهای سفرتان به بازدید از آنجا نرفتید شب‌های این میدان را از دست ندهید. شب‌های نقش جهان پر از شور و هیجان است. وجود کافه‌ها و رستوران‌های مختلف، کالسکه‌های خوش رنگ و جاهای دیدنی رنگارنگ در شب‌های نقش جهان غوغا می‌کند. همچنین آبنمای این مجموعه در شب جلوه‌ای نو به خود می‌گیرد و سوژه خوبی برای عکاسی است. اگر گذرتان به آنجا افتاد خوردن بستنی‌های خوشمزه را از دست ندهید.



جاهای دیدنی اصفهان در شب



سی و سه پل


پل الله وردی خان یا سی و سه پل یکی دیگر از جاهای دیدنی اصفهان است که در شب جلوه باشکوهی دارد. این شهر که نماد اصفهان است به شکلی زیبا چراغانی شده و سوژه خوبی برای عکاسی در شب است. پیاده‌روی، پیک نیک، عکاسی و ورزش از جمله کارهایی است که مردم در کنار این پل انجام می‌دهند. فراموش نکنید که تماشای غروب آفتاب از روی پل بسیار خاطره‌انگیز و رویایی است. همچنین می‌توانید به صدای آواز و موسیقی رهگذران گوش کنید و لذت ببرید.



تفریحات شبانه اصفهان



پل خواجو


اگر شهر اصفهان را از زاویه‌ای خاص ببینید پیشنهاد ما به شما پل خواجو است. این پل یکی از جاهای دیدنی اصفهان است مانند سی و سه پل تزئین شده است. نسیم خنک در انجا و تماشای چشم‌انداز اطراف حسابی شما را به وجد می‌اورد. همچنین می‌توانید در حوالی پل به خرید خوراکی مانند بلال، بستنی و غیره بپردازید و از طعم آن لذت ببرید.


چهار باغ عباسی


اگر شیفته شور و هیجان خیابان‌های شلوغ در شب هستید پیشنهاد ما به شما چهارباغ عباسی است. این خیابان وسیع جایی عالی برای دوچرخه سواری، پیاده‌روی و خرید است. همچنین می‌توانید در کافه‌های آنجا به صرف خوراکی‌های ناب بپردازید و عکاسی کنید. در این محدوده رستوران‌های خوبی نیز وجود دارد که به سرو غذاهای ایرانی و خارجی می‌پردازند.



جاهای دیدنی اصفهان در شب



محله جلفا


محله جلفا از آن دسته جاهای تاریخی است که نباید از دست داد. این محله در شب‌ها مملو از نور و زیبایی است. وجود کلیساهای متعدد، تزئینات خیابانی، کافه‌های متنوع و رستوران‌های بزرگ و کوچک کاری کرده تا همه عاشق جلفا باشند. پیشنهاد ما به شما این است که در یکی از کافه‌های جلفا خود را به یک فنجان قهوه مهمان کرده و به موسیقی زنده گوش کنید.


کوه صفه


کوه صفه از جمله تفریحات شبانه اصفهان است که مشرف به کل شهر است. در آنجا می‌توان پیاده‌روی کرد و از هوای تازه لذت برد. تله کابین کوه صفه از جمله امکانات این مجموعه است که شما را به بالای کوه می‌برد و تجربه خوبی را برایتان رقم می‌زند. در بالای این کوه باغ وحش، کافه، زیپ لاین و فروشگاه‌های مختلف وجود دارد. به همین دلیل هرچه که بخواهید می‌توانید در آنجا پیدا کنید.


تفریحات شبانه اصفهان



دیگر جاهای دیدنی اصفهان در شب

  • پارک ناژوان
  • باغ گله‌ها
  • پارک مشتاق
  • باغ فدک
  • میدان عتیق



دیدنی های اصفهان



رزرو تور اصفهان از دزفول


اگر ساکن دزفول هستید و دوست دارید اصفهان را ببینید پیشنهاد ما به شما رزرو تور اصفهان از دزفول است. برای همراه شدن با تورهای ما کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران ما در تمام ساعات کاری در کنارتان هستند تا راهنماییتان کنند.