تفریحات آبی کیش

1402/10/09

شما چقدر با تفریحات آبی کیش آشنایی دارید؟ تفریحات دریایی این جزیره هم متنوع‌اند و مهیج. در عین اینکه حسابی شما را به وجد می‌آورند قیمت‌های مختلفی هم دارند. اگر قصد سفر به کیش دارید و می‌خواهید از قبل با تفریحات دریایی آنجا آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید.


غواصی


یکی از مهیج‌ترین تفریحات آبی کیش غواصی است. در این تفریح مهیج بعد از دریافت آموزش‌های لازم و پوشیدن لباس غواصی سوار بر قایق راهی دریا می‌شوید. در آنجا همراه با مربی آموزشی خود به عمق چند متری دریا می‌روید و حدود 30 دقیقه به تفریح در کنار ماهیان می‌پردازید. غواصی بسته به خصوصی یا عمومی بودن قیمت‌های متغیری دارد و تنها توسط کلاب‌های دریایی اجرا می‌شود.

تفریحات دریایی کیش


شاتل

شاتل نوعی دیگر از تفریحات آبی کیش است که در آن سوار بر قایق بادی و همراه با جلیقه نجات راهی دریا می‌شوید. سپس قایق تندرو قایق بادی شما را به حرکت در می‌آورد و تجربه‌ای مهیج رقم می‌خورد. این تفریح گروهی در مدت زمان کمی انجام می‌شود و حسابی شما را سرگرم می‌کند. شاتل یکی از ارزان‌ترین تفریحات کیش است و پیشنهاد می‌کنیم که حتما امتحانش کنید.


پدل برد


اگر دوست دارید تا قایق سواری و پارو زدن را خودتان تجربه کنید پدل برد پیشنهاد ما به شماست. این تفریح شامل قایق یک نفره و سبک است که با ایستادن بر آن شروع به پارو زدن می‌کنید. پدل برد در عین جذاب بودن آرامش خاصی به شما می‌دهد و می‌توانید همزمان از غروب آفتاب لذت ببرید. در این ورزش باید جلیقه نجات بپوشید و آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود.

تفریحات آبی کیش


جت اسکی


اگر اهل هیجان هستید جت اسکی در کیش را تجربه کنید. این ورزش یکی از محبوب‌ترین تفریحات آبی کیش است که طی آن با جت سوار بر امواج دریا تفریح می‌کنید. هیجان و تفریح جت اسکی حسابی شما را به وجد می‌آورد و خاطره‌ساز می‌شود. برای رزرو بلیط جت اسکی ‌می‌توانید از طریق کانتر گردشگری هتل اقدام کرده یا به صورت آنلاین اقدام به رزرو بلیط کنید.


بنانا


آیا دوست دارید تا سوار بر قایقی شبیه به آناناس تفریح کنید؟ پس بنانا را از دست ندهید. این تفریح آبی محبوب کیش شامل یک قایق بادی زرد رنگ شبیه به آناناس است و توسط یک قایق تندرو جا به جا می‌شود. به همین دلیل مانند شاتل هم پرهیجان است و هم جذاب. بنانا یکی از اقتصادی‌ترین تفریحات دریایی کیش است و پیشنهاد می‌کنیم که حتما تجربه‌اش کنید.

تفریحات کیش


اسکوتر زیردریایی


چه چیزی رویایی‌تر از اسکوترسواری در اعماق دریا؟! در این تفریح سوار بر یک محفظه به عمق چند متری دریا می‌روید و در کنار ماهیان عکاسی می‌کنید. اسکوتر دریایی یک تفریح متفاوت است و رنج سنی زیادی را شامل می‌شود. لذا اگر با دوستانتان راهی کیش هستید پیشنهاد می‌کنیم که در کنار هم آن را تجربه کنید.


اسکی روی آب


در سفر به کیش اسکی روی آب را از دست ندهید. این تفریح شامل اسکی سواری و حرکت توسط قایق تندرو است. در این ورزش شما جلیقه نجات می‌پوشید و برای مدت زمان محدودی بر روی سطح دریا به حرکت در می‌آیید. همچنین پیش از آن آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود.

تفریحات کیش


کشتی‌های تفریحی


کیش ده‌ها نوع کشتی تفریحی دارد که به اجرای موسیقی زنده و سرو غذا می‌پردازند. همچنین برخی از کشتی‌ها کف شیشه‌ای دارند و از آنجا می‌تواند سطح دریا را دید. قیمت کشتی تفریحی در کیش بسته به خدمات آن متفاوت است. لذا به دلیل ارزان بودن طرفداران زیادی دارد. کشتی‌های تفریحی کیش گزینه خوبی برای سرگرمی کودکان‌اند.


سفر به کیش


اگر قصد سفر دارید می‌توانید اقدام به رزرو تور کیش از دزفول کنید و روی کمک تورجور حساب کنید. همکاران ما در تمام ساعات کاری شما را راهنمایی می‌کنند و تجربه خوبی را برایتان رقم می‌زنند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره تورها با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید