مراکز خرید مشهد

الناز حقیقی 1402/10/04

مراکز خرید مشهد کم نیستند! هرکدام با اجناس متنوعی که ارائه می‌دهند گزینه‌ای مناسب برای خرید سوغات‌اند. از زرشک و زعفران گرفته تا پوشاک و چرم در پاساژهای مشهد به فروش می‌رسد که از لحاظ قیمت نیز متنوع‌اند. اگر قصد سفر به مشهد دارید بد نیست تا با معروف‌ترین مجتمع‌های تجاری این شهر آشنا شوید.


مرکز خرید الماس شرق


یکی از مشهورترین مراکز خرید مشهد الماس شرق نام دارد که در سال 1384 افتتاح شد. این پاساژ معروف با معماری سنتی و مدرن تلفیق شده است و تزئینات آن بسیار چشم‌نواز است. بنای این مجتمع تجاری شبیه به الماس طراحی شده و با داشتن 6 طبقه و 1238 واحد تجاری هر گردشگر تور مشهد را به خود جذب می‌کند. از جمله اقلامی که می‌توان از آنجا خریداری کرد می‌توان به پوشاک، کفش، کیف، لوازم آرایشی و غیره اشاره کرد. در طبقه سوم مرکز خرید الماس شرق اکواریوم بزرگ و نمایشگاه آبزیان قرار دارد که دیدنش برای هر بازدیدکننده‌ای جذاب است.

آدرس مرکز خرید الماس شرق مشهد: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان

مراکز خرید مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ

از دیگر پاساژهای مشهد می‌توان به مجتمع تجاری آرمیتاژ اشاره کرد. این پاساژ لوکس در 34 طبقه ساخته شده است و یک دید وسیع به شهر دارد. در آنجا انواع لوازم الکترونیکی، جواهرات، سنگ‌های قیمتی و ساعت به فروش می‌رسد. همچنین پوشاک و کفش در این شهر از تنوع زیادی برخوردارند. از جمله امکانات پاساژ آرمیتاژ می‌توان به مجموعه آبی، کافی شاپ، پردیس سینمایی، سالن ورزشی، رستوران و اتاق مادر و کودک اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید آرمیتاژ مشهد: مشهد مقدس، نبش خیابان هفت تیر8، خیابان گلشن

مرکز خرید وصال

در کنار مرکز خرید الماس شرق پاساژ وصال قرار دارد که به عنوان یکی از پربازدیدترین مراکز خرید مشهد شناخته می‌شود. این مجتمع تجاری وسیع در 6 طبقه ساخته شده و حدود 400 واحد تجاری دارد. از آنجا می‌توان انواع پوشاک کودک و بزرگسال، کفش، لوازم آرایشی و غیره خرید. همچنین بعد از خرید می‌توانید به رستوران یا فست فود آنجا رفته و خود را به یک وعده غذای لذیذ مهمان کنید. از دیگر امکانات آنجا می‌توان به پارک علمی پروفسور بازیما، هایپرمارکت، شهربازی و باشگاه هوانوردی اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید وصال: مشهد مقدس، بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان

مرکز خرید آلتون

از دیگر مراکز خرید معروف مشهد می‌توان به پاساژ آلتون اشاره کرد. این مجتمع تجاری در 25 طبقه ساخته شده است و بخش‌هایی از آن تجاری است. از آنجا می‌توان انواع لوازم خانگی، پوشاک، کفش، کیف و غیره خرید و با دست پر به منزل برگشت. همچنین وجود رستوران‌های باکیفیت کاری کرده تا مرکز خرید آلتون همواره یکی از شلوغ‌ترین جاهای دیدنی مشهد باشد. از دیگر امکانات آنجا می‌توان به کافی شاپ، نمازخانه و پارکینگ چند طبقه اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید آلتون: مشهد، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه 22 و 23

مراکز خرید معروف مشهد

مجتمع تجاری اکسین مشهد

از دیگر مراکز خرید مشهد می‌توان به اکسین مشهد اشاره کرد که در 10 طبقه بنا شده است. این پاساژ بزرگ شامل فروشگاه‌های طلا و جوهرات، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و غیره است. همچنین بعد از خرید خود می‌توانید به کافی شاپ یا فودکورت مجموعه رفته غذایی خوشمزه نوش جان کنید.

آدرس مجتمع تجاری اکسین مشهد: مشهد، شهرک غرب، چهارراه مخابرات

دیگر مراکز خرید مشهد کدامند؟

مرکز خرید پروما
مرکز خرید خورشید
مرکز خرید آسمان
کیان سنتر
کاسپین مد
مجتمع تجاری نیکا

سفر به مشهد

اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید فراموش نکنید که حتما سری به مراکز خرید مشهد هم بزنید. زیرا برای خرید سوغات تنوع زیادی پیش رو شما قرار دارد. اگر خواهان رزرو تور مشهد از دزفول یا تنها رزرو هتل و بلیط هستید کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از همکاران ما راهنمایی بخواهید.