سفربه مشهد مقدس

الناز حقیقی 1401/05/07


حرم مطهر امام مهربانی‌ها امام رضا (ع) در مشهد واقع شده است به همین دلیل میزبان مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی فراوانی است. همین امر باعث شده تا جاذبه‌های توریستی و گردشگری زیادی برای این شهر تعریف شود. تورجور نیز تورهای زیارتی، سیاحتی، متعددی اعم از تورهای گروهی و انفرادی برای شما عزیزان دارد.


آب و هوای مشهد



آب و هوای شهر مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد متغیر است  اما در حالت کلی میتوان گفت معتدل و مایل به سرد و خشک است. زمستان های این شهر بسیار سرد و البته مرطوب و همینطور تابستان هایی خشک و گرم دارد.

مشهد مقدس


بهترین زمان سفر


سفر به مشهد در تابستان بسیار شلوغ، گرم و از نظر هزینه‌ها هم بالاست. اما در ماه‌های سرد سال به دلیل سرمای خشک این شهر شاهد ارزانی اجناس، اقامتگاه‌ها، خلوتی اماکن و مراکز تفریحی و گردشگری خواهیم بود.


سفر زمینی یا هوایی


بدون شک هواپیما اولین گزینه برای سفررفتن است با اینکه هزینه زیادی را برای ما دارد اما سریع راحت و آسان است. قطار راه دیگری برای سفر به مشهد است البته از شهرها و استان‌هایی که راه آهن دارد سفر کرد و با توجه به فاصله مکانی باید در نظر داشت که مدت  طول سفر از نقاط مختلف کشور به مشهد متفاوت است. اما پیشنهاد آخر ما به شما برای سفر به مشهد انتخاب اتوبوس است که هزینه های شما را بشدت کاهش می‌دهد اما تنها نقطه ضعفی که دارد طولانی تر بودن مدت زمان سفر است .

سفر به مشهد


اطلاعات مورد نیاز برای سفر به مشهد



کد مشهد: ۰۵۱

فاصله از دزفول:  1460 کیلومتر

مدت سفر هوایی

پرواز از دزفول :  حدود 1 ساعت و 30 دقیقه

پرواز از اهواز:  حدود 1 ساعت و 40 دقیقه

مدت سفر با قطار: حدود ۲۴ ساعت طول می کشد 

مدت سفر زمینی : حدود 17 ساعت بدون توقف

فرودگاه بین المللی مشهد :  مشهد ، بلوار فرودگاه، فرودگاه بین المللی مشهد



سفر به مشهد


اگر دوست دارید تا با تور مشهد همراه شوید کارشناسان ما برایتان پیشنهادات ویژه‌ای دارند. رزرو هتل‌های مشهد، رزرو بلیط قطار و هواپیما از جمله خدمات ما برای گردشگران است. اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید می‌توانید به شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.