گران‌ترین دبی‌های هتل

1402/03/06

امارات متحده عربی در سال‌های اخیر تبدیل به یک جاذبه گردشگری مهم گردیده و به همین دلیل هتل‌ های دبی مورد توجه جهانیان واقع شده‌اند. در این میان ایرانیان نیز به دلیل نزدیکی جغرافیایی به امارات، روابط تجاری و توریستی گسترده‌ای با این کشور دارند. آسمان خراش‌های زیبا، هتل‌های مجلل و سبک زندگی لوکس از جمله عواملی هستند که سبب محبوبیت شهر دبی بین مردم شده‌اند. البته در این میان وجود هتل‌های گران قیمت و مجلل نیز دیگر عاملی است که طرفداران این شهر را بیشتر کرده است. اگر از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی قرار دارید و به دنبال پیدا کردن بهترین هتل برای گذراندن تعطیلات خودتان هستید در این مطلب همراه ما باشید تا با جذاب ترین هتل‌ های دبی آشنا شویم.

هتل‌ های دبی

PALAZZO VERSACE، یکی از هتل‌ های دبی با طرح ایتالیایی

یکی از گران‌ترین هتل‌ های دبی، هتل مجلل Palazzo Versace است. این هتل در روستای فرهنگ به دبی واقع شده و طراحی آن انسان را به یاد کاخ‌های ایتالیایی قرن شانزدهم می‌اندازد. این هتل یک شاهکار نئوکلاسیک با آثار ظریفی از معماری عربی بوده و طیف وسیعی از تجهیزات ایتالیایی خوش ساخت در آن مورد استفاده قرار گرفته‌اند. به نوعی می‌توان گفت زندگی در این هتل نمادی از سبک زندگی ورساچه می‌باشد. ورساچه به طور انحصاری مبلمان و پارچه‌های موجود در این هتل را طراحی و تولید کرده است. Palazzo Versace دارای ۲۱۵ اتاق و ۱۶۹ اقامتگاه است. در این هتل همچنین ۸ رستوران که برای انعکاس میراث Palazzos طراحی شده‌اند وجود دارند.

هتل ‌های دبی


هتل آتلانتیس؛ هتلی مجلل و گران‌بها در دبی

اگر بخواهیم یکی دیگر از گران‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ های دبی را خدمت شما معرفی کنیم، قطعاً باید به سراغ آتلانتیس برویم. این هتل با نام کامل ATLANTIS THE PALM شناخته می‌شود و در هلال نخل جمیرا واقع شده است. طراحی این هتل بر اساس شهر گمشده زیر آب آتلانتیس بوده و این مکان باشکوه میزبان یک آکواریوم با ۶۵ هزار حیوان دریایی است. توجه داشته باشید که آتلانتیس پالم دارای دو استخر، یک آبگرم عالی و نزدیک به یک مایل ساحل مصنوعی می‌باشد. به دلیل موقعیت بسیار خوبی که این هتل در شهر دبی دارد، مهمانان می‌توانند به صورت نامحدود از پارک آبی Aquaventure که در نزدیکی این هتل واقع شده است استفاده کنند. این پارک آبی یکی از لذت بخش‌ترین تفریحات شهر دبی است. ضمناً طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها و محیط‌های تفریحی در این هتل وجود دارد که مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از آن‌ها استفاده کنند. تقریباً برای هر شب اقامت در این هتل باید ۶۳ هزار درهم پرداخت شود.

هتل ‌های دبی

برج‌العرب؛ مجلل‌ترین هتل جهان

برج العرب یکی از مطرح‌ترین هتل‌ های دبی است و بارها به عنوان مجلل‌ترین هتل جهان و اولین هتل ۷ ستاره دنیا شناخته شده است. دلیل این انتخاب نیز خدمات منحصر به فردی است که این هتل به مشتریان خود ارائه می‌دهد و مشابه آن در دیگر هتل‌های دنیا دیده نشده است. استفاده از خودرو‌های رولز رویس با راننده، سفر با هلیکوپتر از فرودگاه نمادین هتل، دسترسی به ساحل خصوصی و اوقات فراغت جذاب و هیجان انگیز در تراس خیره کننده با استخر از بهترین تجربیاتی است که مهمانان این هتل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این هتل، سوئیت‌هایی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که بهترین خدمات را دارند و در هر کدام از آنها تعدادی پیشخدمت شخصی همراه مهمان هستند. این برج مجلل و گران قیمت در حومه ساحلی مجلل جمیرا واقع شده و میزبان برخی از بهترین مکان‌های غذاخوری جهان است. مهمانان این هتل برای سوئیت سلطنتی دو خوابه آن حدوداً باید هرشب ۴۰ هزار درهم پرداخت کنند.

هتل‌های دبی

آشنایی با هتل آرمانی، یکی از هتل‌ های دبی در برج خلیفه

احتمالاً در میان هتل‌ های دبی، شما هم نام هتل خلیفه را به عنوان بلندترین برج جهان شنیده‌اید. اما در این بخش ما قصد نداریم در مورد هتل خلیفه صحبت کنیم. بلکه می‌خواهیم به سراغ هتل آرمانی دبی که اولین هتل طراحی شده به وسیله جورجیو آرمانی است و در هتل خلیفه قرار دارد برویم. مهمترین ویژگی‌هایی که این هتل دارد مهمان نوازی گرم کادر هتل از گردشگران می‌باشد. در این هتل جذاب و مجلل، خدمات به سبک ایتالیایی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. ضمناً خدمات شخصی به صورت مجزا برای هر مهمان نیز در نظر گرفته شده است. این هتل زیبا از ۱۶۰ اتاق و سوئیت که چشم انداز بی نظیر از شهر دبی را نشان می‌دهد، تشکیل شده است. مهمانان این هتل برای هر شب اقامت در آن هزینه تقریباً ۱۴۰۰۰ درهمی ‌باید پرداخت کنند.

هتل‌ های دبی

رزرو هتل‌های دبی

با رونق تکنولوژی امکان رزرو هتل‌های دبی به آسانی مهیا شده است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید تورجور در کنار شماست. همکاران ما در تمام ساعات کاری در کنار شما هستند تا راهنمایتان کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید