آشنایی با مجلل‌ترین هتل‌های ایران

الناز حقیقی 1402/02/26

تقریباً تمام نقاط ایران دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی هستند و به همین دلیل شما در شهرهای بزرگ لوکس ترین هتل‌ها را مشاهده می‌کنید. در واقع جذاب‌ترین هتل‌های ایران محدود به شهر تهران و چند شهر دیگر نیستند. در ادامه قصد داریم با مهمترین و زیباترین هتل‌های ایران بیشتر آشنا شویم.

لوکس ترین هتل

هتل ترنج کیش، یکی از لوکس ترین هتل‌های ایران

جزیره کیش به دلیل اینکه یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ساحلی ایران است، از لوکس ترین هتل‌های کشور بهره می‌برد. در میان هتل‌های مختلف این جزیره، هتل ۵ ستاره ترنج کیش به دلیل طراحی کم نظیری که دارد به عنوان یکی از زیباترین هتل‌های جهان شناخته می‌شود. هتل ترنج، اولین هتل خاورمیانه است که بر فراز دریا ساخته شده و طراحی آن از هتل‌های مالدیو و کارائیب الهام گرفته شده است. سوئیت‌های این هتل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در آن شما می‌توانید از تراس‌های خصوصی مشرف به دریا استفاده کنید. به علاوه، به دلیل اینکه کف سوئیت‌ها از شیشه ساخته شده، هنگام راه رفتن در آن احساس می‌کنید بر روی خلیج فارس در حال قدم زدن هستید. امکانات مختلف و متعددی مثل رستوران‌های ساحلی و کافی شاپ با چشم‌انداز دیدنی از خلیج فارس، مراکز ماساژ و تناسب اندام و باشگاه کودکان در این هتل پیش‌بینی شده است.

لوکس ترین هتل

هتل اسپیناس پالاس تهران؛ مجلل‌ترین هتل پایتخت ایران

قطعاً بخش مهمی ‌از لوکس ترین هتل‌های ایران باید در پایتخت کشور یعنی تهران واقع شده باشند. اگر قرار به انتخاب لوکس ترین هتل تهران باشد، احتمالاً نظر بسیاری از افراد هتل اسپیناس پالاس خواهد بود. این هتل در یکی از معروف‌ترین محله‌های تهران واقع شده و با امکانات رفاهی مدرن و معماری ویژه یکی از زیباترین هتل‌های کشورمان است. این هتل جذاب و زیبا از موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی برخوردار است که سبب شده چشم اندازی بی‌نظیر از پایتخت ایران در اختیار مهمانان قرار بگیرد. هتل اسپیناس پالاس در ۲۰ طبقه و ۴۰۰ اتاق و سوئیت مجلل با بهترین دکوراسیون ممکن طراحی شده است. در این هتل شما می‌توانید از رستوران‌های شیک با غذا‌های مختلف فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای و رستوران‌های سنتی ایرانی لذت ببرید. در این هتل مرکز خرید، سالن بدنسازی و ماساژ و استخر برای مهمانان آماده شده است.

لوکس ترین هتل

هتل الماس ۲ مشهد؛ لوکس ترین هتل در پایتخت مذهبی ایران

در میان شهرهای مختلف ایران، مشهد به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهر‌ها شناخته می‌شود. هر سالِ زائران و گردشگران مختلفی از داخل و خارج ایران به این شهر سفر می‌کنند. در شهر مشهد، شما با هتل و اقامتگاه‌های متعددی روبرو می‌شوید، اما قطعاً یکی از زیباترین و جذاب‌ترین آنها هتل الماس ۲ است. این هتل در ۲۶ طبقه و ۲۱۶ اتاق طراحی شده و معماری آن تلفیقی از سبک باستانی ایرانی، روسی، آفریقایی، عربی و ... است. معماری پیچیده و جذاب این هتل آن را تبدیل به موزه بین المللی کرده است. در هتل الماس2، امکانات رفاهی متعددی مثل سالن‌های چند منظوره، محیط‌های تفریحی و ورزشی، رستوران گردان پانوراما و مجموعه آبی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. این هتل از موقعیت استثنایی در شهر مشهد برخوردار است. زائرین امام رضا(ع) از طریق این هتل دسترسی آسانی به حرم مطهر دارند و همچنین به راحتی می‌توانند به راه آهن، فرودگاه، بازار‌های شهری و جاذبه‌های تاریخی مشهد مراجعه کنند.

لوکس ترین هتل

گراند هتل شیراز، هتلی جذاب در شهری تاریخی

شیراز، شهر تمدن و ادبیات ایران باستان دارای تعداد زیادی از لوکس ترین هتل‌های کشور است. گراند هتل شیراز یکی از معروف‌ترین هتل‌های مجلل در این شهر می‌باشد که در شمال آن و نزدیک دروازه قرآن واقع شده است. مهمانان این هتل برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی شیراز فقط فاصله ۱۵ دقیقه ای دارند. طراحی این هتل به گونه‌ای است که از بیرون مانند یک کشتی زیبا دیده می‌شود. با توجه به اینکه این هتل در ورودی شیراز قرار گرفته، تقریبا اکثر افرادی که به این شهر تاریخی وارد می‌شوند آن را مشاهده کرده و از دیدن آن لذت می‌برند.

در گراند هتل شیراز امکانات متعددی مثل رستوران و کافی شاپ، مراکز تفریحی و ورزشی و سونا و استخر در نظر گرفته شده است. چهار رستوران موجود در این هتل، غذاهای ایرانی، ایتالیایی، دریایی و بین‌المللی را برای مهمانان آماده می‌کنند. تمام اتاق‌های این هتل از بهترین و راحت‌ترین امکانات بهره می‌برند. البته اگر به این هتل رفتید پیشنهاد می‌کنیم از اتاق‌های سمت شرقی آن استفاده کنید. این اتاق‌ها منظره پانوراما جذاب از افق شهر دارند که قطعاً برای شما لذت‌بخش خواهد بود. ضمناً یکی از ویژگی‌های مهم این هتل، چند زبانه بودن کارکنان است.

لوکس ترین هتل


رزرو لوکس‌ترین هتل‌های ایران

رزرو هتل‌های ایران یکی از وظایف تیم تورجور است. ما در کمترین زمان و در هر شهری که بخواهید رزرو هتل را انجام می‌دهیم. برای این کار کافیست از طریق سایت ما اقدام کرده و در کمترین زمان رزرو خود را قطعی کنید. در صورت بروز مشکل نیز می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.