بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل کدامند؟

یوآل 1402/03/24

یکی از بهترین مناطق تفریحی برای گذران تعطیلات ایرانیان منطقه زیبای آنتالیا در ترکیه است. ترکیه جاذبه های زیادی برای گردشگران سراسر دنیا دارد. آنتالیا معمولاً مقصد کسانی است که بیشتر به دنبال استراحت و آرامش در کنار سواحل و یا در هتل ‌های لوکس و مجلل هستند. این شهر زیبا و خوش آب و هوا به خصوص در تعطیلات نوروز و فصل بهار و تابستان میزبان عده کثیری از مهمانان ایرانی است.عمدتاً گردشگران بهترین مناطق آنتالیا را با بافت مدرن شهر که با هدف جذب گردشگران توسعه یافته است می‌شناسند. حال آن که در این منطقه بافت قدیمی نیز در محله قلعه چی واقع شده است. دیوار خیابان های پر پیچ و خم قلعه چی به جا مانده از قرون وسطا است و علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ می توانند ساعاتی را نیز در این محله بگذرانند.اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و چیزی در مورد مناطق مختلف آن نمی دانید، بهتر است با ما در ادامه همین مطلب همراه شوید. شناختن مناطق مختلف آنتالیا به شما در انتخاب نوع تور و هتل کمک خواهد کرد.

یکی از بهترین مناطق آنتالیا برای دوستداران آرامش: منطقه کمر | Kemer

اگر هدف از سفر شما به آنتالیا احساس آرامش و استراحت است، کمرمی تواند یکی از مناطق مناسب باشد.کمر یکی از مناطق آنتالیا است  و در چهل کیلومتری غرب آنتالیا واقع شده است.با توجه به این که منطقه کمر در مجاورت رشته کوه ‌های توروس واقع شده است، پوشش گیاهی آن غنی تر از سایر مناطق است و بنابراین می توان گفت که این منطقه برای کوهنوردی نیز مناسب است.سواحل این منطقه از  بِلدیبی تا تکیروا امتداد یافته است.در این منطقه مراکز خرید لوکس وجود ندارد و بازار محلی آن بیشتر برای خرید مردم بومی است.

مرکز آنتالیا، منطقه لارا | LARA

یکی از بهترین مناطق آنتالیا لارا است که دسترسی مناسبی هم به مرکز شهر دارد.نام دیگر این محله، مراد پاشا است. فاصله این منطقه تا فرودگاه دوازده کیلومتر و تا مرکز شهر شانزده کیلومتر است و برای افرادی که به موقعیت هتل و دسترسی به سایر محله ها فکر می کنند، هتل های این منطقه انتخاب خوبی است.

Wind of lara

ساحل شنی طلایی، رستوران و کافه ‌های ساحلی با غذاهای سرآشپزهای حرفه ای، هتل‌های متعدد و متنوع با لوکس ترین امکانات 24 ساعته و ورزش ‌ها و تفریحات آبی از جاذبه های این منطقه هستند.طولانی ترین ساحل شنی آنتالیا با طول 12 کیلومتر هم در لارا واقع شده است.جشنواره سازه‌ های شنی یکی از رویدادهای محبوبی است که هر ساله در فصل بهار و تابستان در لارا برگزار می شود.

منطقه بلک | BELEK

بِلِک با هتل های لوکس و مجلل شناخته می شود. این منطقه 33 کیلومتر با فرودگاه بین المللی فاصله دارد.نوار ساحلی بسیار تمیز بلک، آن را به مکانی ایده آل برای آفتاب گرفتن تبدیل می کند.بلک دارای ساحل ماسه ای و جنگل های متراکم با پوشش گیاهی خاص است. به علاوه به جاذبه های تاریخی و دیدنی و پارک ها و تفریحات آبی دسترسی دارد.

Granada luxury belek

فاصله منطقه بِلِک تا پارک ملی کوپرولو کانیون ۲۰ کیلومتر است و اگر مایل هستید این طبیعت زیبا را ببینید، می توانید هتل های بلک را برای اقامت انتخاب کنید.

منطقه کنیالتی | KONYAALTI

کنیالتی به نسبت سه منطقه دیگر که در بالا معرفی کردیم در بین ایرانیان کمتر مشهور است.با این حال کنیالتی یکی از بهترین مناطق آنتالیا برای اقامت است.یکی از ایونت های این منطقه که هر ساله در این محله برگزار می شود، جشنواره موسیقی محلی است.این مراسم مناسب دوستداران فرهنگ، ادب، شعر و موسیقی است و اگر شما نیز از این گروه هستید، بهتر است هتل خود را در این منطقه رزرو کنید.

کنیالتی

این منطقه دسترسی خوبی به پارک ساحلی آنتالیا و آکواریوم آنتالیا، دلفین لند و استادیوم بزرگ آنتالیا دارد.منطقه کنیالتی نزدیک ساحل است و تا دریا ۳۵۰ متر فاصله دارد.کنیالتی نسبت به لارا نوسازتر است و دارای بیمارستان ‌های دولتی و خصوصی است.

منطقه سیده | SIDE

این منطقه در عین حال که مدرن است، دارای بافت تاریخی و باستانی نیز هست. سیده به معنای درخت انار است.وجود ویرانه ‌های باستانی، مغازه‌ های بی ‌شمار و امکانات رفاهی، کافه ها و رستوران های متعدد و ساحل ماسه‌ ای در سیده، این منطقه را به یکی از بهترین مناطق آنتالیا برای گردشگران تبدیل کرده است.مرکز توریستی کوم کوی (KumKōy) در غرب سیده یکی دیگر از جاذبه های این منطقه است.بازدید از حمام‌ های رومی، کلیساها، آرامگاه‌ها و بازارهای تاریخی از فعالیت هایی است که می توانید در طول مدت اقامت خود در سیده انجام دهید.

رزرو هتل در آنتالیا

آنتالیا به عنوان یکی از توریستی‌ترین جاهای ترکیه هر گردشگری را به وجد می‌آورد. اگر دوست دارید اقدام به رزرو هتل‌های آنتالیا کنید تورجور در کنار شماست. تیم ما با ارائه تور آنتالیا و رزرو هتل‌های این منطقه بهترین خدمات سفر را ارائه می‌دهد. اگر تمایل دارید تا سفری فراموش‌نشدنی داشته باشید می‌توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید.