آشنایی با هتل‌های مطرح کیش

یوآل 1402/03/16

یکی از محبوب‌ترین و زیباترین مقاصد گردشگری کشورمان، جزیره کیش است و قطعاً برای اقامت راحت و لذت بخش در این جزیره باید در هتل های 5 ستاره کیش اقامت کنید. در اینجا قصد داریم با زیباترین و جذاب‌ترین هتل‌های کیش آشنا شویم.


هتل ترنج؛ یکی از هتل های 5 ستاره کیش با طراحی منحصر به فرد

هتل ترنج یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. این هتل زیبا به عنوان اولین هتل دریایی ایران و یکی از گرانترین هتل‌های کشورمان شناخته می‌شود. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل ترنج، ساخت آن بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس است. اگر تصویر هوایی این هتل را مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که تمام اتاق‌های این هتل در کنار هم نام ترنج را ایجاد می‌کنند. در هر کدام از اتاق‌های این هتل، پنجره شیشه‌ای وجود دارد که منظره‌ای بی نظیر از سواحل کیش را برای شما ایجاد کرده و یک آکواریوم طبیعی در آن قابل مشاهده است. اگر به دنبال این هستید که در زمان حضور در کیش، خلیج فارس را به بهترین شکل تماشا کنید، هتل ترنج بهترین مقصد شما خواهد بود.

هتل های 5 ستاره کیش

هتل بزرگ داریوش؛ شکوه هخامنشیان در سواحل خلیج فارس

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش ، هتل بزرگ داریوش است. این هتل از طراحی خاصی بهره می‌برد. طراحی بیرونی هتل بزرگ داریوش شبیه تخت جمشید بوده و از نماد های هخامنشیان در آن به کار رفته است. به نوعی می‌توان گفت این هتل یادآور شکوه هخامنشیان است. زندگی در این هتل نمادین سبب می‌شود شما احساس یک ایرانی واقعی را پیدا کنید. البته در این هتل، امکانات رفاهی مختلف و مراکز تفریحی مثل سالن بدنسازی و سالن بیلیارد هم وجود دارد. اقامت در این هتل تنها به جذابیت های خود هتل محدود نمی‌شود. در زمان هایی که در هتل حضور دارید می‌توانید از دیدن مناظر اطراف، مثل شهر باستانی حریره لذت ببرید.

هتل های 5 ستاره کیش

هتل مارینا پارک، یکی از جذاب‌ترین هتل های 5 ستاره کیش

هتل مارینا پارک، یکی از جذاب‌ترین هتل های 5 ستاره کیش است که در نزدیکی معروف‌ترین مراکز خرید کیش واقع شده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل مجلل، وجود یک پارک آبی-بادی در آن می‌باشد. در نزدیکی این هتل، پارک دلفین ها قرار گرفته که می‌تواند لذت سفر شما را چند برابر کند. در این هتل اتاق ها و سوئیت های مختلف با ظرفیت های متنوع وجود دارد. همچنین انواع غذاهای ایرانی در این هتل سرو شده و فضای مناسب برای برگزاری جلسات کاری نیز در آن وجود دارد. البته در این هتل فضاهای تفریحی مختلفی مثل استخر، اتاق بازی های ویدیویی و فروشگاه های زیبا و لوکس نیز قابل استفاده است. برای رفاه حال مهمانان در این هتل یک آرایشگاه تخصصی نیز در نظر گرفته شده است.

                                                                       هتل های 5 ستاره کیش

آشنایی با هتل شایگان کیش

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش که دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری مختلف این جزیره دارد، هتل شایگان است. این هتل در نزدیکی بازار و مراکز تفریحی کیش قرار گرفته و از سوئیت‌های مجلل و زیبا با امکانات کامل بهره می‌برد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل، معماری فوق العاده آن است که سبب می‌شود منظره‌ای شگفت انگیز از امواج خروشان خلیج فارس قابل دید باشد. از مهمترین ویژگی‌های این هتل، می‌توانیم به وجود رستوران دریایی در آن اشاره کنیم. البته رستوران سنتی در محوطه باغ هتل، کافه‌های مختلف به ویژه کافه تراس دریا مشرف به دریا و سواحل زیبا از دیگر امکانات رفاهی هستند که برای مهمانان هتل تدارک دیده شده‌اند.

هتل های 5 ستاره کیش

هتل پانوراما، یکی از به‌روزترین هتل‌های کیش

هتل پانوراما، یکی از جدیدترین هتل های 5 ستاره کیش است که از اتاق‌های مجلل و پنجره‌های بزرگ بهره می‌برد. وجود پنجره‌های بزرگ در این هتل سبب شده؛ چشم انداز فوق العاده از جزیره کیش برای مهمانان به وجود بیاید. در این هتل زیبا و جذاب خدمات مختلفی مثل سالن بدنسازی، ماساژ، کافی شاپ، سونا و جکوزی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. همچنین مهمانان این هتل می‌توانند در صورت نیاز از اجاره ماشین و دوچرخه برای گردش بهتر در جزیره کیش استفاده کنند. یکی از مزیت‌های مهم این هتل، موقعیت مکانی آن است که امکان دسترسی به اسکله تفریحی و اکثر مراکز خرید جزیره کیش را برای گردشگران فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که این هتل برای کودکان به صورت رایگان کرایه داده می‌شود و شما نیاز نیست برای کودکان زیر پنج سال خودتان هزینه پرداخت کنید. برای عزیزان معلول و ناتوان جسمی ‌نیز امکانات مختلف رفاهی جهت آسایش آنها در این هتل فراهم شده است.


هتل های 5 ستاره کیش



رزرو هتل‌های کیش

 همواره توصیه ما به گردشگران این است که پیش از عزیمت به این جزیره اقدام به رزرو هتل‌های کیش کنند. اگر قصد سفر دارید می‌توانید از طریق تورجور اقدام کرده و محل اسکان خود را رزرو کنید. برای انتخاب بهترین گزینه همکاران ما در بخش پشتیبانی تورجور در کنار شما هستند.