آشنایی با انواع اتاق‌ ها و اصطلاحات مربوط به هتل

اگر قصد رزرو هتل برای سفر به ویژه سفرهای خارجی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرکاری ابتدا با انواع اتاق‌ ها و اصطلاحات مربوط به هتل آشنا شوید. این آشنایی به شما کمک می‌کند تا رزرو بی دردسر و موفقی داشته باشید. در این مطلب سعی می‌کنیم شما را با انواع اتاق‌ها و همچنین اصطلاحات مهمی‌که لازم است در مورد هتل بدانید، آشنا کنیم.

گران‌ترین دبی‌های هتل

برای گردشگرانی که به امارات می‌روند، آشنایی با گران‌ترین هتل‌ های دبی که بهترین خدمات را ارائه می کند می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. در این میان ایرانیان نیز به دلیل نزدیکی جغرافیایی به امارات، روابط تجاری و توریستی گسترده‌ای با این کشور دارند. آسمان خراش‌های زیبا، هتل‌های مجلل و سبک زندگی لوکس از جمله عواملی هستند که سبب محبوبیت شهر دبی بین مردم شده‌اند. البته در این میان وجود هتل‌های گران قیمت و مجلل نیز دیگر عاملی است که طرفداران این شهر را بیشتر کرده است. اگر از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی قرار دارید و به دنبال پیدا کردن بهترین هتل برای گذراندن تعطیلات خودتان هستید در این مطلب همراه ما باشید تا با جذاب ترین هتل‌ های دبی آشنا شویم.

قوانین پرواز برای زنان باردار

سفر های هوایی را می توان بسیار سریع و امن دانست. در این نوشتار ما در مورد قوانین پرواز برای زنان باردار توضیحاتی ارائه خواهیم داد تا شما با این شرایط خاص آشنا شوید. در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت های هواپیمایی برای زنان باردار شرایط خاصی را در نظر گرفته اند که شما می توانید از قبل سفر از آن اطلاع پیدا کنید. برخی ایرلاین ها برای این موضوع قوانینی را تعریف کرده اند که افراد باید پیش از رزرو بلیط از آن اطلاع داشته باشند. از نظر پزشکی می توان گفت بهترین زمان برای سفر در دوران بارداری سه ماهه دوم است.

آشنایی با هتل بوتیک

بوتیک هتل از زیرمجموعه انواع اقامتگاه ها است. این واژه از اوایل دهه ?? ابتدا در آمریکا و انگلستان رایج شد.بوتیک هتل از آن زمان طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرد.

همه چیز درباره نیم شارژ هتل

مطمئناً به خوبی می‌دانید که در تمام هتل‌های جهان یک قانون مشترک وجود دارد. اتاق‌های هتل در ساعت 14 عصر به مسافر جدید تحویل داده می‌شود و در ساعت12 ظهر از مسافر تحویل گرفته می‌شود.در این شرایط نیم شارژ هتل می‌تواند به مسافران کمک کند. قانون نیم شارژ هتل یکی از قوانین جالب برای اقامت کوتاه مدت در هتل‌ها می‌باشد. بررسی این قانون می‌تواند اطلاعات جالبی در اختیار شما بگذارد.

قوانین هتل ‌های ترکیه

اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید ابتدا باید با قوانین هتل ‌های ترکیه آشنا شوید. قوانین هتل‌داری معمولاً در کشورهای مختلف بر اساس قوانین جهانی تنظیم می‌شوند. اما به هر حال هر کشوری بر اساس قوانین داخلی و شرایط فرهنگی که دارد، قوانین خاصی هم به قوانین جهانی اضافه می‌کند. در ادامه در مورد قوانین هتل‌های این کشور توضیحات بیشتری خدمت شما بیان خواهیم کرد.




عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، از آخرین اخبار، پیشنهادها و تخفیف ها باخبر شوید!
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS