سفر به ایتالیا

الناز حقیقی 1401/09/04

به عنوان اولین سفرتان به ایتالیا حتما گروهی سفر کنید. وجود تور لیدر در تور‌های گروهی ایتالیا کمک بزرگی به شما می‌کند. شناخت اماکن تفریحی و توریستی ایتالیا، راهنمایی در پرداخت هزینه‌ها و راهنمایی استفاده از سیستم حمل و نقل در ایتالیا از مزیت‌های حضور تور لیدر در تور‌های گروهی ایتالیا می‌باشد. در سفر به ایتالیا حتما پیتزای مارگاریتا و چیتی و دیدن مناطق دریاچه کومو و منطقه سیسیل را از دست ندهید.


اصلی‌ترین فاکتور سفر برای سفر به ایتالیا

معمولا کیفیت غذا و نظافت هتل‌های ایتالیا در سطح قابل قبولی دارد. اما پارامتر مهم در سفر به ایتالیا قیمت هتل است. اگر هتل در مرکز شهر واقع شده باشد، هزینه بیشتری دارد ولی دسترسی آن به سیستم حمل و نقل و دیگر امکانات هم بیشتر است. اما اگر می‌خواهید هزینه کمی برای اقامت بپردازید، می‌توانید هتل خود را در اطراف شهر رزرو کنید؛ که در این صورت دسترسی کمتری به سیستم حمل و نقل و دیگر امکانات داریدنکته قابل توجه این است که هتل‌های ایتالیا فقط دارای صبحانه هستند.

بهترین زمان سفر به ایتالیا

 بهترین زمان برای سفر به ایتالیا، بهار (آوریل تا ژوئن) و یا پائیز (سپتامبر و اکتبر) می‌باشد. در این دو بازه زمانی، آب و هوای دلپذیر و درجه حرارت متوسط پذیرای شما در ایتالیا خواهند بود. همچنین، به دلیل اینکه در این بازه زمانی توریست کمتری به ایتالیا سفر می‌کند، هزینه زیادی پرداخت نمی‌کنید و سفر شما به صرفه خواهد بود و بهترین زمان برای گشت و گذار در ایتالیا، معمولا آوریل و مه (غیر از هفته عید پاک) و در اواسط سپتامبر تا اواسط ماه اکتبر است. این بازه‌ها، لذت بخش‌ترین آب و هوا را برای شما آماده کرده است همچنین بهترین زمان برای خرید در سراسر ایتالیا، حراجی‌های زمستان و تابستان است. حراج‌های زمستانی در هفته اول ژانویه و پس از سال نو میلادی آغاز می‌شود و تا زمانی که اجناس به پایان برسد ادامه دارد فروش ویژه تابستان در ماه‌های ژوئیه و اوت (آگوست) شروع می‌شود. تخفیفات فروش تابستانی معمولا ببین 30 تا 50 درصد می‌باشد اما در انتهای این جشنواره، به 70 درصد و یا بالاتر هم می‌رسد.

سفر به ایتالیا


فاصله هوایی بین ایران و ایتالیا

در صورتی که با پرواز مستقیم به سمت ایتالیا سفر کنید، 5 ساعت در راه هستید و اگر مدت زمان سفر با پرواز‌های غیر مستقیم به توقف هواپیما بستگی دارد.در پرواز‌های غیر مستقیم، شما ایرلاین هر کشوری را که انتخاب کنید، ابتدا در پایتخت آن کشور توقف می‌کند و سپس به سمت ایتالیا حرکت می‌کند.


تفاوت تور انفرادی و تور گروهی ایتالیا

در تور گروهی ایتالیا، ویزا به صورت گروهی اقدام می‌شود و کلیه گشت‌ها و سفر‌های داخل شهری به صورت گروهی به همراه تور لیدر انجام می‌شود. اما در تور انفرادی، شما تور لیدر ندارید، ویزا به صورت انفرادی برای شما اقدام می‌شود و تمامی گشت‌ها و سفر‌های داخل شهری به صورت انفرادی و توسط خودتان انجام می‌شود.