بهترین هتل‌ های استانبول در میدان تقسیم کدامند؟

یوآل 1402/03/03

اگر قصد استفاده از هتل‌‌های استانبول را دارید، پیشنهاد می‌کنیم اطراف میدان تقسیم دنبال آنها بگردید. در اطراف این میدان معروف ترکیه هتل‌های لوکس و جذاب زیادی وجود دارند که می‌توانند برای شما یک اقامت فوق‌العاده در ترکیه را فراهم آورند. برای اینکه شما آشنایی بیشتری با هتل‌های این بخش از استانبول داشته باشید برخی از آنها را در این مطلب با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هتل‌ های استانبول

Tomtom Suites، یکی از مطرح‌ترین هتل‌ های استانبول در میدان تقسیم

یکی از مدرن‌ترین هتل‌‌های استانبول Tomtom Suites است. سوئیت‌های تامتوم پس از بازسازی شبیه ساختمان‌های تاریخی قرن نوزدهم شدند. در گذشته راهبه‌های فرانسوی و کاتالوگ‌های لاتین شرق در این ساختمان تاریخی زندگی می‌کرده‌اند. توجه داشته باشید که این سوئیت‌ها در منطقه معروف بی اوغلو واقع شده‌اند که یکی از مناطق تاریخی کشور ترکیه محسوب می‌شود و پیشینه آن به زمان عثمانی برمی‌گردد. این هتل ۲۰ اتاق دارد و به منطقه جهانگیر ترکیه به شدت نزدیک است. در منطقه جهانگیر اماکن دیدنی مثل موزه معصومیت اورهان پاموک و عتیقه فروشی‌های معروف Cukurcuma وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. همچنین از این هتل شما می‌توانید با صرف ۱۵ دقیقه وقت به خیابان استقلال که مهمترین مرکز اجتماعی منطقه بی اوغلو است و رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در آن وجود دارد برسید.

هتل‌ های استانبول

هتل پرا پالاس؛ هتل تاریخی معروف در استانبول

هتل پرا پالاس یکی از هتل‌‌های استانبول است که در اطراف میدان تقسیم واقع شده و از نظر تاریخی شهرت زیادی دارد. این هتل در گذشته میزبان افراد مشهوری مثل آگاتا کریستی و مصطفی کمال آتاتورک بوده و به عنوان نماد استانبول قرن نوزدهم میلادی شناخته می‌شود. این هتل از نظر موقعیت و دسترسی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد چرا که در بخش مرکزی استانبول قرار گرفته است. هنگامی‌که از این هتل خارج شوید در برابر آن رستوران میکلا، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ترکیه را مشاهده خواهید کرد. پشت این هتل بلوار معروف ترلباسی قرار گرفته و در این بلوار شما می‌توانید از بازار ادویه امینونو و مسجد آبی سلطان احمد بازدید کنید. Pera Palace در منطقه بی اوغلو واقع شده و از قرن نوزدهم به عنوان یکی از بهترین هتل‌های این منطقه شناخته می‌شود.

هتل‌ های استانبول

هتل‌هاوس؛ هتلی ساحلی در ترکیه

هتل‌هاوس که یکی از هتل‌ های استانبول است در Karakoy یعنی بخش ساحلی منطقه بی اوغلو قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی خیابان بانک‌های ترکیه که یکی از معروف‌ترین و تاریخی ترین مناطق کاراکوی است قرار گرفته و منظره جذابی از شاخ‌های طلایی را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند. منطقه کاراکوی به وسیله پل گالاتا به شهر تاریخی Eminonu وصل می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهمی‌ که این هتل دارد این است که در نزدیکی آن رستوران‌های محلی ترکیه با غذاهای لذیذ آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند.

قدیمی‌ترین کافه‌ها و دسر فروشی‌های ترکیه نیز در محله‌های منطقه کاراکوی وجود دارند و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که این منطقه جذابیت‌های متعددی دارد و امکاناتی مثل رستوران‌های مدرن، آثار تاریخی و کافی شاپ‌ها، ‌هارمونی زیبایی را در کاراکوی به وجود آورده‌اند. حمام کلیچ علی پاشا به عنوان یکی از بهترین حمام‌های ترکی استانبول نیز در نزدیکی هتل‌هاوس قرار گرفته است.

هتل‌ های استانبول

The Marmara Taksim یکی از هتل‌ های استانبول با طراحی جذاب

هتل مرمره یا (هتل مارمارا تکسیم) در میان هتل‌ های استانبول به عنوان یکی از مرکزی‌ترین هتل‌های میدان تقسیم شناخته می‌شود و دقیقاً در وسط میدان قرار گرفته است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی ممتاز خود دسترسی بسیار خوبی به ایستگاه مترو و اتوبوس دارد و گردشگران می‌توانند از این وسایل عمومی ‌برای مشاهده دیگر نقاط شهر استفاده کنند. این هتل جذاب در ابتدای خیابان استقلال ترکیه واقع شده و این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی استانبول را تجربه کنید.

شما از این هتل امکان دسترسی به برج تاریخی گالاتا و شهر قدیمی‌Eminonu را نیز دارید. این هتل به دلیل طراحی جذابی که دارد به عنوان نمادی از تنگه بسفر و همچنین در عین حال نمادی از آسیا شناخته می‌شود. هتل مرمره در حال حاضر یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره برای اقامت در میدان تقسیم است. اقامت در این هتل می‌تواند جذابیت‌های سفر به ترکیه را برای شما چند برابر کند. حضور در هتلی در مرکزیت میدان تقسیم قطعاً فرصت بسیار خوبی است تا با این میدان تاریخی ترکیه بیشتر آشنا شوید.

هتل‌ های استانبول

رزرو هتل‌های استانبول

رزرو هتل‌های استانبول از طریق آژانس‌های مسافرتی امکان‌پذیر است. برای این کار می‌توانید از طریق تورجور اقدام کرده و در کمترین زمان محل اسکان خود را رزرو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل‌های ترکیه می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و با همکاران ما صحبت کنید.